miercuri, 6 mai 2009

.

ANCA

Nu pune gheata pe sufletul meu fierbinte Ca tot ce-mi faci mie iti faci tie tine minte, Binele meu e si binele tau Daca tu intelegi, nu o sa mai fie greu Mi s-a acrit sa tot vorbesc departe Ia tu viata mea acum si fa-ti parte Intelegi? Sentimente de nedescris Chiar atat te ador si chiar atat ti-am promis ca Nimeni niciodata n-o sa poata sa ne desparta ca TE IUBESC PRIN GAND, CUVANT SI FAPTA!!!

Ea e varamea, altele vor s-o imite...la cat de scumpa-i Anca nu prea isi pot permite ! Ea nu tine cont de moda, o arde cum simte. Ea se imbraca cu stil, iar stilul ei nu minte. Ea nu vorbeste atunci cand trebuie sa asculte, ea nu renunta atunci cand problemele sunt multe. Pentru ca te iubesc enorm, pentru ca insemni totul pentru mine, pentru ca ai un caracter tare, pentru ca imi iei mereu apararea si pentru ca nu ma abandonezi niciodata! Iti multumesc pentru tot ce ai facut si faci >:D< !


2 comentarii:

  1. Da dragut nu mai plictisit asa da confesiune pentru prieteni ce te fac ca sa duci la capat alta zi sau noapte cu bune sau rele . Din punctul meu de vedere presupun ca sunt multumiti ca au o asa pritena langa ei :D
    Altceva interesant este ca tiai facut blog si asa ca sa ma anunti daca mai scrii ceva nou
    Ps: sa nu uiti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare asta... am vazut si eu zilele astea ca ti-ai facut blogu ca lumea... ia sa vad de ce esti in stare

    RăspundețiȘtergere