miercuri, 13 mai 2009

Te iubesc Cris !!!

Asculta fata mea, piese dedicate tie N-am putut sa ma abtin mi-am pus sufletul pe hartie Un moment mai greu..o perioada nefasta Poate mai putem salva ceva din relatia noastra Regret ca s-a sfarsit e vina mea c-am gresit Ca am luat totul ca o joaca nu-mi pare rau ca te-am iubit Inca nu te-am uitat eu traiesc pentru a visa Am fost prea indiferenta, iar acum simt lipsa ta.. Ti-am promis ca am sa lupt pana la ultima clipa Stiu ce-i in sufletul meu sper sa fii tu fericita Te iubesc enorm vreau sa stii ca nu o sa te uit vreodata Mai bine ca s-a terminat poate te mai raneam odata ! Langa tine era bine ,fara tine viata-i grea Intotdeauna vei ramane SURIOARA MEA. Iarta-ma papusa dulce , hai sa ne impacam...stiu Ca ma iubesti, cu iubire ne imbatam Iti duc lipsa neincetat da-mi o sansa de-a zambi... NIMENI NICIODATA nu te va putea inlocui

3 comentarii:

  1. pfoai ce amintiri.. hm.. si iar sa sfarsit.. am intrat si eu aici dupa 1 an de zile sau de cand nu am mai vbit q tine si nu am mai stiut nimic de tine. plm sti.. oriqm tu cred ca mai uitat asa k.. poate ca nu are rost sa mai scriu aici.. dar o fac pentru ceea ce a fost. se pare ca.. nu a insemnat nimic.

    RăspundețiȘtergere